poniedziałek, 17 lipca 2017

Tutorial DECODEN + Tutorial na babeczkę ♥

Cześć wszystkim! Wczoraj z przyjaciółką byłyśmy się przejść... dookoła JEZIORA. Całe 16 km. Jak wróciłam do domu, myślałam, że nogi to mi odpadną. XD Ale zrobiłam kilka zdjęć. Ogólnie wczorajszy dzień uważam za udany, przeszłam się, dotleniłam..
Dziś znowu muszę pójść na pocztę, wysłać jedno zamówienie :) Znacie to uczucie, kiedy uda Wam się coś sprzedać? Chyba jedno z lepszych uczuć, haha. Jakoś po 12 sobie pójdę, a potem nie wiem co będę robić.. muszę poukładać w szafach, zrobić porządek w koralikach i modelinie.. tak czy inaczej życzcie mi powodzenia, bo serio się przyda :)
Dziś wpadłam, żeby pochwalić się moimi tutorialami, które w ostatnim czasie umieściłam na YouTube, pomyślałam, że napisze o tym post, może akurat komuś się przydadzą?

Ale najpierw pokażę Wam wspomniane na początku zdjęcia :)




Tutaj kilka zdjęć z Kołobrzegu :)





Tu już Szczecinek ♥


I kacza rodzinka, haha. :D


Wspomniane babeczki



Tutaj miniarurka z filmu, bo nie mam zrobionego zdjęcia innego :C
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, fajnie ujęte krajobrazy, masz zmysł ;) A babeczka mega słodka i urocza :) Fajny kurs, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, szczególnie te znad jeziora. :)
    Lecę obejrzeć tutoriale. Może zmotywują mnie do stworzenia babeczek, których dawno u mnie nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz oko fotografa :) dzieki za tutki :3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Kołobrzegu, bardzo nastrojowe miasto :) Ja byłam w tej części wypoczynkowej i tam była taka piękna leśna ścieżka, alejka jakoś niedaleko brzegu, przepięknie tam było :)
    Haha, ta muzyczna wstawka w 2 minucie mnie rozwaliła, świetne poczucie humoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołobrzeg to ogólnie piękne miasto ♥
      haha dziękuję :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)