pi膮tek, 14 lipca 2017

Nowy kolor w艂os贸w? 馃馃

Hej! W poniedzia艂ek rozja艣nia艂am w艂osy, aby przefarbowa膰 je na niebieski.. wysz艂o na to, 偶e kolorowe farby mnie jednak nie lubi膮 i teraz jestem p贸艂 ruda a p贸艂 blond :/. M贸j ch艂opak stwierdzi艂, 偶e nie jest tak 藕le, 偶e taki kolor nawet mi pasuje, ale sama nie wiem co o tym wszystkim my艣le膰. Chyba kupi臋 sobie piank臋 koloryzuj膮c膮 z Venity, a mo偶e kt贸ra艣 z Was te偶 mia艂a taki problem I znalaz艂a specyfik, kt贸ry da rad臋 z moimi w艂osami? 馃槀 Z g贸ry dzi臋kuj臋 za wszelkie komentarze..

Jest 00:34, ja nie mog臋 spa膰, wi臋c wpad艂am na pomys艂, 偶e Was troszeczk臋 pom臋cz臋 moimi problemami (chodzi艂o o w艂osy haha).

W 艣rod臋 za艂o偶y艂am sobie konto na vinted (w sumie konto mia艂am ju偶 wcze艣niej, ale dopiero od 艣rody tak sobie obczajam aplikacj臋) i stwierdzam, 偶e strona bardzo mi si臋 podoba! Mo偶e kt贸ra艣 z Was ma tam konto? Wracaj膮c do tematu: wczoraj wystawi艂am kilka ofert z moj膮 bi偶uteri膮 i ubraniami itd. I ju偶 dzisiaj mia艂am odzew odnosnie kolczyk贸w. Jak dobrze p贸jdzie, wzbogace si臋 o jakies 10 z艂  (zawsze co艣, prawda? 馃槀).

Swoj膮 drog膮, niedawno ciocia poprosi艂a mnie o wykonanie zawieszki do smoczka, dla swojej c贸reczki. Wi臋c tak膮 zawieszk臋 jej skombinowa艂am. M贸wi艂a, 偶e si臋 podoba! Dzis chcia艂am Wam j膮 pokaza膰, a 偶eby post nie by艂 taki 'suchy', poka偶臋 Wam bransoletk臋 z kamieni naturalnych (niestety nie mam poj臋cia co to za kamienie, mo偶e ktos po kolorze rozpozna - je艣li tak, napiszcie mi prosz臋 w komentarzu), kt贸ra powsta艂a dzisiaj.



Mam nadziej臋, 偶e zawieszka i Julce si臋 podoba艂a 馃槀



A tutaj ja i moje 'nowe' w艂osy.. 馃榿
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Nawet nie spogl膮daj na venit臋 niebiesk膮, zrobi ci w najlepszym razie dobrego glona, tym bardziej, 偶e nie masz r贸wnego koloru. xD Chocia偶 nie wiem dlaczego wyszed艂 ci rudy, to nie ma sensu. xD
    Bardzo fajna bransoletka, ale nie mam poj臋cia co to za kamie艅, troch臋 jakby agat mo偶e. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rudy dlatego, 偶e nierownomiernie rozprowadzilam rozjasniacz, na艂o偶y艂am niebieski i w og贸le go nie by艂o wida膰 xD

      Usu艅
  2. Hah, dokladnie, nie pr贸buj z niebieskim :P Bransoletka i zawieszka bardzo 艂adne, niewa偶ne jaki kamie艅 :D 偶贸艂wik dodaje uroku !

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te w艂osy serio nie s膮 z艂e. Mo偶e nie niebieski, ale te偶 艂adnie. :D
    Fajna ta zawieszka!
    Podrzu膰 nazw臋 do swojego vinted. ;)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz! To bardzo motywuj膮ce. Je艣li prace Ci si臋 podobaj膮, mo偶e zostaniesz na d艂u偶ej?
Prosz臋, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Mo偶esz by膰 pewny/a, 偶e wtedy nie odwiedz臋 Twojego bloga.
Staram si臋 odwiedza膰 blogi komentator贸w :)