środa, 19 lipca 2017

Kilka breloczków modelinowych i tutorial na letnią bransoletkę :)

Hej! Dziś przychodzę do Was z kilkoma breloczkami, mi się osobiście podobają, ale chętnie odsprzedam, haha :D i pokażę Wam bransoletkę i jak ją wykonać :)

Jak niektórzy Was wiedzą, albo i nie, moi rodzice mieszkają w Niemczech. Ostatnio wpadli mnie odwiedzić, poprosiłam brata, żeby kupił mi farbę akrylową białą, kupił, ale razem z zestawem 6 kolorowych farb :D Chyba zacznę malować po koszulkach, haha :D

Nie mam weny do pisania, więc po prostu Wam pokażę to wszystko:











Tutorial:

Ostatnio mam jakąś wenę do nagrywania filmików typu DIY i zastanawiam się, czy nie chcielibyście, żebym wstawiała Wam te filmiki w postach? :D

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje prace są rewelacyjne :) Breloki mega słodkie :) A kurs na bransoletkę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ! nie moge się napatrzeć :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze misiaki na tych brelokach. :)
    Maluj, maluj i chwal się efektami pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna panda z modeliny, sama zaczynam coś tam lepić, masz jakieś rady dla początkujących ? :D

    http://aniaaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie powinnaś kręcić więcej filmików, miło się ogląda ostatnio nawet sama pracuję nad sowim pierwszym :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Z checia bym obejrzala twoje dziela namalowane na ubraniach ^^. Zawsze warto sprobowac. Co do filmikow wstawiaj je tez w poscie, ciekawie moga uzupelnic kazda notke! :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie rzeczy! Bransoletka z żółwiem - cudna :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko śliczne, ale te misiaczki to po prostu są moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)