sobota, 1 lipca 2017

Deszcz, deszcz, deszcz...

Witajcie! Czy u Was też jest taka paskudna pogoda? Jeju mam nadzieję, że jutro przestanie padać, bo zamierzam sobie zarobić na truskawkach.

Swoją drogą jestem już u babci, są tu takie straszne nudy, że od wczoraj zrobiłam 4 bransoletki (jak dobrze, że zabrałam sznurki i zawieszki z domu 😍) i jestem w połowie robienia piątej. 😂 Także będę miała Wam co pokazywać.

Jak dobrze, że ktoś stworzył aplikacje PicsArt! Najlepsza apka do przerabiania zdjęć na telefonie jaką miałam, najfajniejsze w niej jest to, że sama w sobie nie posiada znaku wodnego. Właśnie na niej przerobiłam zdjęcia do tego posta. Właściwie to dodałam tylko napis, ale i tak się cieszę, że ją znalazłam. :)

Dziś chciałam Wam pokazać rekina galaxy, przy robieniu którego inspirowałam się zdjęciem znalezionym na Instagramie.. Niestety nie pamiętam, u kogo je widziałam. :(







Kurde, byłam dziś w lesie na grzybach i ciągle mam uczucie jakby coś po mnie łaziło... Ale chociaż zarobiłam 20 zł :D

Pozdrawiam ♡

Ps dalej zapraszam do lajkowania fanpage'a :)

6 komentarzy:

  1. Ten rekinek jest taki uroczy, naprawdę wyszedł Ci superowo ;) Oj tam pogoda okropna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy rekinek!

    Ja ostatnio znalazłam na rękach dwa kleszcze. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam też vsco, jest idealna do szybkiego podrasowywania zdjęć. ;)
    Breloczek bardzo fajny. :D
    U mnie ani truskawek, ani jagód, ani grzybów. Nie mam na czym dorabiać. :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rekinek. Wygląda jakby się zapuścił gdzieś w zaczarowaną głębinę! U mnie też chłodniej, ale raczej nie pada. Co do grzybów, to chętnie bym sobie nazbierała i ususzyła, ale nie mam lasu żadnego:/
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również strasznie deszczowo :(
    Ja się przyznam że nigdy nie byłam na grzybach, ale za to jak biegam w lesie to też mam uczucie jakjby coś po mnie chodziło :D
    http://everything-is-a-choice.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również pogoda nie rozpieszcza nad czym ubolewam, bo akurat mam nieco więcej wolnego. :(
    Ładny brelok! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)