wtorek, 11 lipca 2017

C贸偶 by innego? 馃槀

Hej! Jak Wam mijaj膮 wakacje? Mi tak 艣rednio... posz艂abym gdzie艣, ale nawet nie mam ochoty wyj艣膰 z domu. By艂am dzi艣 tylko na poczcie wys艂a膰 jedno zam贸wienie (niestety m膮dra Madzia zapomnia艂a zrobic zdj臋膰..) i wracaj膮c wst膮pi艂am do pobliskiego sh  (polubi艂am chodzenie tam xD). I tyle. To smutne.

Na dniach b臋d臋 tworzy艂a kolejny tutorial dla Beads- na ro偶ki. Wi臋c, je艣li kogo艣 to interesuje to polecam 艣ledzenie ich bloga 馃榿

Dzi艣 poka偶臋 Wam kolejne bransoletki 馃槀


Wy podziwiajcie, a ja lec臋 nad morze!
Pozdrawiam 馃槡

8 komentarzy:

  1. 艢licznie! Ja ostatnio dosta艂am od M臋偶a cudown膮 ksi膮偶k臋 do nauki makramy :) W wolnej chwili spr贸buj臋 co艣 stworzy膰!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Such a nice necklace. The second one is my favourit.
    I follow you - follow back?
    Have a nice week,
    Christine

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ta z serduszkiem jest taka delikatna i urocza :3 Za to ta pierwsza taka minimalistyczna :) Bardzo mi si臋 podobaj膮!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo 艂adne bransoletki. U nas nie ma sh, a te偶 lubi臋 chodzi膰:/ Jak jestem w PL to sobie odbijam:)
    呕ycz臋 Ci dobrego nastroju i 艣l臋 u艣ciski!:))

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietne! Bardzo mi si臋 podobaj膮 :) Ta granatowa magiczna a druga z serduszkiem bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. <3 ! nic wi臋cej nie trzeba dodawa膰 ! :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. pastelowa m贸j faworyt , mo偶e dzi臋ki tej zawieszce serce wewn膮trz <3

    OdpowiedzUsu艅
  8. Och, moje wakacje te偶 na razie nie tocz膮 si臋 specjalnie ciekawie. Mo偶e ju偶 jestem za stara. :(
    艢wietna jest ta chabrowa! :D

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz! To bardzo motywuj膮ce. Je艣li prace Ci si臋 podobaj膮, mo偶e zostaniesz na d艂u偶ej?
Prosz臋, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Mo偶esz by膰 pewny/a, 偶e wtedy nie odwiedz臋 Twojego bloga.
Staram si臋 odwiedza膰 blogi komentator贸w :)