czwartek, 27 lipca 2017

Case do telefonu 馃槏

Hej! Dawno mnie nie by艂o, ale zupe艂nie nie mia艂am czasu na pisanie post贸w. W tym czasie zrobi艂am kilka bransoletek, polepi艂am troch臋 z ch艂opakiem (sam chcia艂, do niczego nie zmusza艂am) i wykona艂am jedno zam贸wienie na case'a do telefonu :D W艂a艣nie on b臋dzie g艂贸wn膮 atrakcj膮 tego posta, haha.

W sierpniu id臋 do pracy (w zasadzie to od 30 lipca), w Ustroniu Morskim. B臋d臋 ple艣膰 warkoczyki i robi膰 tatua偶e z henny :D. Wszystko ju偶 poza艂atwiane. Mam nadziej臋, 偶e wytrzymam ten miesi膮c. Dam rad臋 :D.

Nie wiem jak b臋dzie z postami, ale postaram si臋 co艣 wrzuca膰 (g艂贸wnie wieczorem, bo b臋d臋 pracowa膰 do 21), zabieram te偶 jakie艣 koraliki i sznureczki, wi臋c bransoletki b臋d臋 robi艂a (bo jak inaczej?).

No nic, nie przed艂u偶am, 艂apcie zdj臋cia:




Co prawda, robota 'foremkowa', ale coraz bardziej podoba mi si臋 decoden! Po za tym case wygl膮da do艣膰 przyzwoicie i chyba sama sobie zrobie podobnego :)
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. z pewno艣ci膮 jest na czym zawiesi膰 oko jako fanka magic stars贸w uznaj臋 偶e to najlepszy element ;) 艣mietana wygl膮da jakby troch臋 sp艂ywa艂a, zamierzony efekt? ciekawi mnie jedynie data na ciastku...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie mam poj臋cia co to za data, ale zosta艂am poproszona o dodanie jej na jakim艣 ciastku/czekoladce i tak wysz艂o: )

      Usu艅
  2. Super case! Tez kiedys probowalam zrobic cos podobnego ale ja i sylikon jakos sobie nie przypasowalismy i nie wyszlo mi wcale 馃槀
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jedyne s艂odycze kt贸re nie podnios膮 poziomu cukru we krwi ^_^ , 艣wietna obudowa <3

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo s艂odka, podoba mi si臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Case bardzo 艂adny i 偶ycz臋 Ci mi艂ej pracy!

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz! To bardzo motywuj膮ce. Je艣li prace Ci si臋 podobaj膮, mo偶e zostaniesz na d艂u偶ej?
Prosz臋, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Mo偶esz by膰 pewny/a, 偶e wtedy nie odwiedz臋 Twojego bloga.
Staram si臋 odwiedza膰 blogi komentator贸w :)