poniedzia艂ek, 3 lipca 2017

Bransoletka Shamballa z ananasem! 馃崓馃崓

Hej! Mam ju偶 do艣膰 tego dnia... zn贸w by艂am w lesie, zn贸w mam to uczucie, 偶e co艣 po mnie 艂azi. Ostatni raz posz艂am do lasu.. Kleszcze gryz膮 niemi艂osiernie, z siersci psa wyj臋艂am oko艂o 30, a podejrzewam, 偶e to nie wszystko :/ Poza tym grzybobranie to nieop艂acalny 'biznes', wol臋 si臋 narobi膰 i jecha膰 na truskawki, bo 60 z艂 jest lepsze od 9.. 馃槀
Pami臋tacie jak w ostatnim po艣cie wspomnia艂am o bransoletkach? Na dzie艅 dzisiejszy jest ich 9. Dzi艣 poka偶臋 Wam jedn膮, kt贸ra zdecydowanie skrad艂a moje serce. 馃槏 A b臋dzie to 偶贸艂ta bransoletka z ananasem 馃崓❤

Pr贸bowa艂am te偶 robi膰 bransoletki z dw贸ch kolor贸w sznurk贸w i musz臋 przyzna膰, ze wygl膮daj膮 bardzo fajnie :) z reszt膮, zobaczycie w nast臋pnych postach, bo chyba b臋d臋 Was nimi zam臋cza膰 馃槀
Pozdrawiam! ❤

4 komentarze:

  1. Ja teraz zbieram jag贸dki w lesie i te偶 ci膮gle mam wra偶enie co艣 po mnie 艂azi xD i jeszcze te kleszcze zawsze jest stres :/ ale jag贸dki s膮 takie pyszne i co tu zrobi膰 ;)
    艢wietna bransoletka a ananas na czasie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ten 偶贸艂ty jest taki energetyczny, 艂adna bransoletka. :)
    Oj ja ostatnio unikam lasu jak ognia. Za bardzo si臋 boj臋. :o

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艁aaa! 艣wietna :) 呕贸艂ciutka, s艂oneczna w sam raz na lato i do tego soczysty, s艂odki ananas :) Super :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Oeeeeeesuuuu jak fajnie ze tutaj trafi艂am ! Dodaje do ulubionych ! Piekne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz! To bardzo motywuj膮ce. Je艣li prace Ci si臋 podobaj膮, mo偶e zostaniesz na d艂u偶ej?
Prosz臋, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Mo偶esz by膰 pewny/a, 偶e wtedy nie odwiedz臋 Twojego bloga.
Staram si臋 odwiedza膰 blogi komentator贸w :)