niedziela, 4 czerwca 2017

Rogaliki :D

Cześć! Właśnie wróciłam z nad morza :) Było super, oprócz dzisiejszego dnia, bo padało.. Piszę teraz, bo nie chce mi się robić lekcji, a jak wiadomo wszystko jest lepsze niż szkoła! :D 
Swoją drogą, ostatnio pisałam do beads z propozycją współpracy, ponieważ szukali takich osób i ku mojemu zdziwieniu, odpisali! Jeszcze nie do końca ogarniam na jakich to ma być zasadach, ale to nic :D Wiem, że muszę wykonać tutorial (ale cii...)

Dziś pokażę Wam rogaliki:






Nawet ładnie wyglądają <3

A tak apropos chcielibyście małą fotorelację z zakupów na ebay i aliexpress? Dosyć dużo mi się tego nazbierało :D

Pozdrawiam ♥

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)