poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nominacja Liebster Award i babeczki ♥

Hej :) Jutro mam kolejną poprawę - z chemii.. Życzcie mi powodzenia! Ale nie o tym dzisiaj :D 
Ogólnie to od jakichś 2 godzin bawię się w wyszywanie koralikami (tak to się nazywa?), znalazłam na Instagramie zdjęcie zawieszki zrobionej techniką brick stitch i mnie to zainteresowało... Wyszukałam więcej o tym i znalazłam tutorial na stronie beads (klik) i tak próbuję haha :D Mam problem z moją nitką, bo bardzo lubi się plątać, a jak już zaczyna to się wkurzam i zaczynam od nowa. To chyba nie dla mnie :/ No nic popróbuję jeszcze z inną :) Ale o tym kiedy indziej.

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Needle & Wool (klik), a skoro i tak zdjęcia mi się kończą (zostało tylko 249873208926859123 babeczek do pokazania) to pomyślałam, że zrobię o tym post :)



Zasady

"Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem".

Pytania

1. Jakie imię wybrałabyś dla siebie, gdybyś miała taką możliwość?

Tak szczerze, to nie myślałam o tym :) Podoba mi się moje imię.

2. Jaki jest Twój ulubiony owoc?

Banany i truskawki ♥

3. Ostatni film jaki oglądałaś?

W rytmie hip-hopu 2, bo nic innego nie było w telewizji :)
4. Wakacje w górach czy wakacje nad morzem? (Co wolisz?)

Morze mam co 2 tygodnie, więc wolę góry :D

5. Od kiedy prowadzisz bloga?

Nie wiem :x *sprawdza* - 15.07.2014 :x

6. W jakie przesądy wierzysz?

Nie wierzę w przesądy :D

7. Kino czy teatr?

Kino!

8. Czym się interesujesz?

Lubię lepić, tworzyć biżuterię, ostatnio polubiłam żywicę <3

9. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?

Jak byłam mała, nosiłam pająki na rękach, a teraz panicznie się ich boję :/
10. Co jest Twoim ulubionym daniem?

Kiedyś lubiłam Spaghetti, a teraz zdecydowanie schabowy i zupa ogórkowa (hahaha)

11. Gdyby była taka możliwość to czy poleciałabyś na Księżyc?

Nie :)



Pytania:1. Co lubisz robić w wolnym czasie?

2. Jaka jest najgłupsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś?

3. Jakie jest Twoje marzenie?

4. Czy lubisz pomagać innym?

5. Często chodzisz do kina?

6. Lubisz wyróżniać się z tłumu?

7. Jakiej muzyki słuchasz?

8. Jakie filmy preferujesz?

9. Masz zwierzęta? Jakie?

10. Jaki jest Twój sposób na nudę?

11. Jaką moc chciałabyś posiadać?



Chyba mogą być :D Zapraszam do zabawy ^^

A teraz obiecane babeczki:




Pozdrawiam ♥

3 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki bardzo apetyczne i przydałyby mi się takie jako miniatury dla lalek. Jako kolczyki prezentują się świetnie.
    Fajnie dowiedzieć się czegoś o Tobie. Wyobraź sobie, że jako dziecko również nosiłam pająki, a teraz się boję:) Co do księżyca, to ja z kolei chętnie bym poleciała w ogóle zwiedzać kosmos, ale pewnie bym nie przeszła testów wytrzymałościowych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne babeczki. :)
    Też kocham truskawki i banany. :D Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)