wtorek, 20 czerwca 2017

Marichuaen :D

Hej! Już jestem po testach.. Trochę przesadzili z pytaniami, no ale mam nadzieję, że te 20 punktów nazbieram.. Jakoś niespecjalnie się stresowałam, ogólnie to obstawiałam, że pytania będą łatwiejsze, no ale cóż xD Wczoraj przeglądałam sobie youtube i przypadkiem natrafiłam na filmiki szyciowe (jest takie słowo?).. Teraz mam cel w życiu.. muszę nazbierać na maszynę do szycia :') Życzcie mi powodzenia :D

Zrobiłam też bransoletkę, o którą poprosił mnie chłopak, więc zrobiłam.. mówił, że wygląda fajnie :) Z liściem konopi w roli głównej:





Pozdrawiam! ♥

5 komentarzy:

  1. Też miałam kiedyś ochotę kupić maszynę do szycia :D Ale kiedy pojechałam do cioci (która takową miała) i zaczęłam coś szyć to stwierdziłam, że to nie dla mnie bo nawet prosto nie potrafiłam tego zrobić :D
    Ciekawy blog, zostanę tu na dłużej
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka bardzo ładna jest. Dyskretna i właściwie do wszystkiego pasuje. Fajnie, że chłopakowi zrobiłaś frajdę. Życzę Ci z całego serca, abyś zakupiła maszynę i realizowała szyciowe marzenia:) Od jakiegoś czasu i ja chętnie siadam do maszyny i bardzo mnie to odpręża:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca :) Bardzo mi się podoba :) Niby prosta a efektowna :) Wspaniały blog prowadzisz, już obserwuję, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam maszynę i nawet kupię jakąś, ale używaną. Będzie mniej szkoda jak okaże się, że nie leży mi ta zabawa. :D Chociaż wolałabym nauczyć się szycia, bo sklepowe ubrania doprowadzają mnie do rozstroju nerwowego. xD
    Bransoletka bardzo fajnie wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam jakiejś używanej :D przeglądałam nawet ostatnio oferty na olx i znalazłam kilka ciekawych :3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)