czwartek, 29 czerwca 2017

Haul handmade'owy: Pepco, pasmanteria, chiński, ebay i aliexpress ♥

Hejo! Jak mijają Wam wakacje? Ja jutro jadę do babci, jeszcze nie wiem na ile, ale prawdopodobnie będę dodawać posty z telefonu u niej (jak dobrze, że wymyślili coś takiego jak internet w telefonie). Mam zamiar jeździć na truskawki, zawsze trochę pieniędzy wpadnie :)

Swoją drogą, na moim Facebooku niedługo wbije 100 lajków, planuję z tej okazji zrobić konkurs :) (fanpage). Więc, jeśli jeszcze nie lubisz mojej strony, to zapraszam (ahh.. ta reklama).

Dziś chciałam Wam pokazać haul, z którym zbierałam się dość długo, ale w końcu udało mi się to ogarnąć, haha:
To co prawda kupiłam jak byłam u rodziców w Niemczech, ale Tedi to taki sklep a'la chiński, więc uznałam, że spoko :D Zapłaciłam jakieś 6 zł na polskie :)

Foremki z aliexpress - 4 zł za szt.

Ozdobne woreczki z aliexpress - 5 zł/opakowanie

Gumki, chiński 3 zł/op.

Ramki - będę je ozdabiać silikonem- Pepco - 2,99 za szt.

mikrokulki i ozdobne kokardki, kwiatki i półperełki- za całość zapłaciłam jakieś 2 zł (ebay)

Sznurki nylonowe do Shamballi - max. 1 zł za szt. (ebay)

Koronki - na chokery - ok. 2 zł za metr (pasmanteria)

Koraliki (ebay) - max 1 zł za każdy


Zawieszki są z ebay - żaden rodzaj nie kosztował więcej niż złotówkę










Kaboszony :D
Mam nadzieję, że post Wam się podoba :)

Pozdrawiam ♥

7 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych kaboszonach! 😍 Foremki też bardzo fajne ;) Super post bo sama ostatnio się zastanawiałam czy nie zamówić czegoś na aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dałam sobie spokój z kupowaniem półfabrykatów z alie, ich jakość po czasie nadaje się do wyrzucenia. :C Czekam co wykombinujesz na ramkach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mówisz :D przyjrzę się jakości moich xD

      Usuń
  3. Fajne zakupy. Zawieszki papużki, pentakle i żółwiki są moje ulubione:) Chciałabym takie foremki do kulinarnych wycisków z modeliny. Jeszcze nie kupowałam z aliexpress, ale ceny są bardzo zachęcające.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie posty. :D Śliczne kaboszony! Ciekawa jestem jakie cuda stworzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy, może szkoda że nie dałaś linków. Bardzo często robię zakupy na aliexpresie i z jakością to jest tak że w sklepach polskich sprzedawany jest ten sam towar tylko z inną ceną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) uwielbiam takie :) Zawsze można coś podpatrzeć coś fajnego i dowiedzieć się o nowościach, jeśli się nie jest na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)