środa, 7 czerwca 2017

0 oryginalności :(

Hej :D Jak Wam mija tydzień? U mnie okropnie.. jest środa, a ja mam oficjalnie dość! Codziennie od poprzedniego poniedziałku (nie licząc weekendu) się uczę, żeby pozaliczać sprawdziany i mieć jakąś normalną średnią.. ehh.. ciężkie życie.. Teoretycznie już jutro powinnam mieć z głowy, ale nie wiem jak to będzie.

Dobra, nie przynudzam już :D

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mało oryginalne kolczyki, sprzed miesiąca może, które powstały, bo chciałam przetestować foremkę z Aliexpress... Łapcie zdjęcia:





Swoją drogą kończą mi się zdjęcia... Ups..

Pozdrawiam ♥

3 komentarze:

  1. Nie powiedziałabym, że kolczyki są nieoryginalne ;) Moim zdaniem całkiem unikalne ;) A przez nawał nauki trzeba przebrnąć ;) Zaraz wakacje to, mam nadzieję, odpoczniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!
    These earrings are so lovely. I like them so much.
    Cute, eyecatchy and the idea and form is so unique and cool.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)
    Nominowałam Cię do Liebster Award. Jeżeli masz ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam :) http://needleswool.blogspot.com/2017/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)