wtorek, 20 czerwca 2017

Marichuaen :D

Hej! Już jestem po testach.. Trochę przesadzili z pytaniami, no ale mam nadzieję, że te 20 punktów nazbieram.. Jakoś niespecjalnie się stresowałam, ogólnie to obstawiałam, że pytania będą łatwiejsze, no ale cóż xD Wczoraj przeglądałam sobie youtube i przypadkiem natrafiłam na filmiki szyciowe (jest takie słowo?).. Teraz mam cel w życiu.. muszę nazbierać na maszynę do szycia :') Życzcie mi powodzenia :D

Zrobiłam też bransoletkę, o którą poprosił mnie chłopak, więc zrobiłam.. mówił, że wygląda fajnie :) Z liściem konopi w roli głównej:





Pozdrawiam! ♥

niedziela, 18 czerwca 2017

Resin pieces, czyli żywica ♥

Hej! Przez ten weekend zachorowałam.. Oddychanie sprawia mi ból, ogólnie mówiąc, można powiedzieć, że umieram ._. No cóż, mam nadzieję, że do testów zawodowych mi przejdzie (taa, szczególnie, że testy są we wtorek), albo chociaż będę się czuła trochę lepiej :)
Swoją drogą od jakiegoś czasu szukam pracy, ale w Szczecinku kompletnie nic nie ma, a wyjechać nie za bardzo mam jak, bo muszę się opiekować psem.. Wczoraj wysłałam jedno cv, na razie cisza. Ciekawe jak to będzie..

Żeby Was nie zanudzać, powiem, że ostatnimi czasy kupiłam na allegro zestaw żywicy - nie Ice Resin, bo mnie póki co nie stać, ale jakąś zwykłą żywicę epoksydową, z tych tańszych (zapłaciłam jakieś 28 zł z wysyłką). Próbowałam robić jakieś charmsy, ale jedyne co mi wyszło w miarę, to 2 przypinki, które dziś pokażę. Póki co czekam aż przyjdą mi naklejki z Ali i będę mogła tworzyć!

Jakby kogoś interesował zakup takiej przypinki, to zapraszam na srebrną agrafkę (klik) lub e-mail, po 7 zł za sztukę :)

Łapcie:




Grafiki wycięłam z jakiejś gazety i zabezpieczyłam taśmą bezbarwną :D

Pozdrawiam! ♥

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nominacja Liebster Award i babeczki ♥

Hej :) Jutro mam kolejną poprawę - z chemii.. Życzcie mi powodzenia! Ale nie o tym dzisiaj :D 
Ogólnie to od jakichś 2 godzin bawię się w wyszywanie koralikami (tak to się nazywa?), znalazłam na Instagramie zdjęcie zawieszki zrobionej techniką brick stitch i mnie to zainteresowało... Wyszukałam więcej o tym i znalazłam tutorial na stronie beads (klik) i tak próbuję haha :D Mam problem z moją nitką, bo bardzo lubi się plątać, a jak już zaczyna to się wkurzam i zaczynam od nowa. To chyba nie dla mnie :/ No nic popróbuję jeszcze z inną :) Ale o tym kiedy indziej.

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Needle & Wool (klik), a skoro i tak zdjęcia mi się kończą (zostało tylko 249873208926859123 babeczek do pokazania) to pomyślałam, że zrobię o tym post :)



Zasady

"Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem".

Pytania

1. Jakie imię wybrałabyś dla siebie, gdybyś miała taką możliwość?

Tak szczerze, to nie myślałam o tym :) Podoba mi się moje imię.

2. Jaki jest Twój ulubiony owoc?

Banany i truskawki ♥

3. Ostatni film jaki oglądałaś?

W rytmie hip-hopu 2, bo nic innego nie było w telewizji :)
4. Wakacje w górach czy wakacje nad morzem? (Co wolisz?)

Morze mam co 2 tygodnie, więc wolę góry :D

5. Od kiedy prowadzisz bloga?

Nie wiem :x *sprawdza* - 15.07.2014 :x

6. W jakie przesądy wierzysz?

Nie wierzę w przesądy :D

7. Kino czy teatr?

Kino!

8. Czym się interesujesz?

Lubię lepić, tworzyć biżuterię, ostatnio polubiłam żywicę <3

9. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?

Jak byłam mała, nosiłam pająki na rękach, a teraz panicznie się ich boję :/
10. Co jest Twoim ulubionym daniem?

Kiedyś lubiłam Spaghetti, a teraz zdecydowanie schabowy i zupa ogórkowa (hahaha)

11. Gdyby była taka możliwość to czy poleciałabyś na Księżyc?

Nie :)



Pytania:1. Co lubisz robić w wolnym czasie?

2. Jaka jest najgłupsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś?

3. Jakie jest Twoje marzenie?

4. Czy lubisz pomagać innym?

5. Często chodzisz do kina?

6. Lubisz wyróżniać się z tłumu?

7. Jakiej muzyki słuchasz?

8. Jakie filmy preferujesz?

9. Masz zwierzęta? Jakie?

10. Jaki jest Twój sposób na nudę?

11. Jaką moc chciałabyś posiadać?



Chyba mogą być :D Zapraszam do zabawy ^^

A teraz obiecane babeczki:




Pozdrawiam ♥

środa, 7 czerwca 2017

0 oryginalności :(

Hej :D Jak Wam mija tydzień? U mnie okropnie.. jest środa, a ja mam oficjalnie dość! Codziennie od poprzedniego poniedziałku (nie licząc weekendu) się uczę, żeby pozaliczać sprawdziany i mieć jakąś normalną średnią.. ehh.. ciężkie życie.. Teoretycznie już jutro powinnam mieć z głowy, ale nie wiem jak to będzie.

Dobra, nie przynudzam już :D

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mało oryginalne kolczyki, sprzed miesiąca może, które powstały, bo chciałam przetestować foremkę z Aliexpress... Łapcie zdjęcia:





Swoją drogą kończą mi się zdjęcia... Ups..

Pozdrawiam ♥

niedziela, 4 czerwca 2017

Rogaliki :D

Cześć! Właśnie wróciłam z nad morza :) Było super, oprócz dzisiejszego dnia, bo padało.. Piszę teraz, bo nie chce mi się robić lekcji, a jak wiadomo wszystko jest lepsze niż szkoła! :D 
Swoją drogą, ostatnio pisałam do beads z propozycją współpracy, ponieważ szukali takich osób i ku mojemu zdziwieniu, odpisali! Jeszcze nie do końca ogarniam na jakich to ma być zasadach, ale to nic :D Wiem, że muszę wykonać tutorial (ale cii...)

Dziś pokażę Wam rogaliki:






Nawet ładnie wyglądają <3

A tak apropos chcielibyście małą fotorelację z zakupów na ebay i aliexpress? Dosyć dużo mi się tego nazbierało :D

Pozdrawiam ♥