piątek, 19 maja 2017

Miesiąc :o

Hej :) Miesiąc temu był ostatni post :o Chyba nie nadaję się do prowadzenia bloga, ale mogę powiedzieć, że więcej dzieje się na Instagramie i Facebooku. W tygodniu jakoś nie mam czasu na sklejenie kilku zdań i publikowanie ich.. Przez ostatnie dni dużo lepiłam, ze względu na zamówienie pewniej Pani, która nawiązała ze mną współpracę. Postaram się pisać częściej, ale nie wiem czy mi coś wyjdzie. Tak czy inaczej, będę bardziej systematyczna (takie postanowienie) :D Zacznę robić tutoriale jakieś może? W sumie czemu nie? Jak tylko na coś wpadnę, zabiorę się za post :)

A dziś pokażę Wam kilka przesłodkich bransoletek, które, swoją drogą, możecie kupić na mojej Srebrnej Agrafce:






Podobają mi się :D

Pozdrawiam ♥

3 komentarze:

  1. Miesiąc to i tak niewiele w porównaniu z tym na ile ja rozstałam się z blogiem. Oby Ci się udało wypełnić postanowienie! :)
    Te goferki najbardziej mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też :D Jestem za mało rozgarniętą osobą i pisze posta 'jak mi się przypomni' o! :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)