wtorek, 30 maja 2017

Lody dla ochłody!

Hej! Prze ostatnie dni było gorąco. Za gorąco. Jakie było moje zdziwienie, kiedy wracając ze szkoły złapał mnie deszcz :o, nie zapowiadało się na opady, a tu proszę! Deszcz z burzą :D W sumie dobrze, bo jakby miało być tak gorąco ciągle to bym nie wyrobiła.. chociaż w sumie, gdyby nie było szkoły pewnie mówiłabym zupełnie inaczej, haha :D Dziś wpadam na szybko, pokażę Wam kolczyki i lecę się uczyć, żeby mieć jakieś normalne oceny na koniec roku. Swoją drogą, testy zawodowe w tym roku mam po zakończeniu roku.. dziwne :/

Dziś przedstawiam Wam przesłodkie lody truskawkowe, już ich nie mam, ale planuję takie porobić, bo są mega słodziutkie <3
\



I jak?

Jeszcze mam jedno pytanko: Co byście powiedzieli na jakieś candy? :D

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Śliczne :) Myślę że na Candy zawsze znajdą się chętni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę słodkie. :)
    Chętnie się zgłoszę na candy. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)