środa, 31 maja 2017

Kocie donuty :D

Cześć! Coś mnie dziś wzięło, aby pójść na rower (jutro też planuję iść xD), błoby spoko, gdyby nie fakt, że strasznie wiało i zmarzłam.. Niedawno wróciłam do domu, zabrałam się za lekcje i teraz czeka mnie przepisywanie. Bardzo dużo przepisywania.
Nauczyciele mają dziwny tok myślenia : 'Po co omawiać tematy w szkole, skoro możecie sobie je przepisać w domu! ' No i teraz cierpię ;-; Życzcie mi powodzenia... Szkoła to zło!


Chciałam pokazać kocie kolczyki z motywem donutów :)



Polubiłam robienie takich "zwierzęcych" pączków :) Zrobiłam chyba z 5 par (misiowych i kocich :D)

Pozdrawiam ♥

2 komentarze:

  1. Też ostatnio przeprosiłam mój rower i coraz częściej jeżdzę, ale kondycja już nie ta co kiedyś. :D
    Sympatyczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)