piątek, 26 maja 2017

Babeczki kawaii *-*

Hej! Dobrze, że dziś piątek! Oficjalnie mam dość tego tygodnia. A w przyszłym mam cały tydzień zawalony sprawdzianami.. Swoją drogą, bycie chorym ma swoje plusy i minusy i dopiero teraz odczuwam te wady.. Muszę zaliczyć jakieś 4 sprawdziany, a najlepsze jest to, że nie mam ani notatek, ani zagadnień, nie mam pojęcia z czego mam pisać i jak się za to zabrać. Pomyślę w weekend :) Dobrze, że poprawiam dopiero w środę. Stwierdzam, że szkoła to zło! No cóż, koniec użalania się :D

Wczoraj i przedwczoraj lepiłam sobie mini muszelki, z których zrobiłam dziś kolczyki na sztyfcie. Takie wiecie - letnie :D Dziś też porobiłam kolczyki z kaboszonów i się zastanawiam, czy Wam ich nie pokazać.. hm? Tylko jest ich baardzo dużo i musiałabym znaleźć czas, aby porobić im zdjęcia, a z tym u mnie raczej kiepsko, tym bardziej, że jest ciepło :D Może jakieś zdjęcia w plenerze


Jak po tytule można stwierdzić, dziś znów będą babeczki.. Jak ja je kocham lepić *-* ♥ Słodycze kawaii to jedne z moich ulubionych :D






Podobają mi się :D Mają takie słodziutkie uśmieszki, które dodają im uroku :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Śliczne, naprawdę są słodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że to modelina bo szkoda by było zjeść babeczki co mają takie słodkie oczka ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)