środa, 24 maja 2017

Babeczki jako naszyjniki! ♥

Cześć :) Powinnam się teraz uczyć do sprawdzianu z "Chłopów", ale stwierdziłam, że napisanie posta będzie ciekawszym zajęciem. Zdjęć na dysku mam pełno, jednak czasu, weny na pisanie i mobilizacji już trochę mniej.. No cóż, skoro już postanowiłam, że umieszczę w internecie moje wypociny, to tak będzie, a co!

Niedawno nawiązałam taką współpracę, gdzie ja robię wyroby, wysyłam do pewnej Pani i ona, jeżdżąc na targi, mi je sprzedaje.. Fajna opcja, tym bardziej, że zwyczajnie nie mam możliwości na jeżdżenie po targach i jarmarkach (a chciałabym :c). Tak czy inaczej, jutro pędzę na pocztę wysłać kolejną partię moich słodkości :D

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać naszyjniki z babeczkami (które swoją drogą sprzedają się najlepiej :D)






Ta błękitna baaaardzo mi się podoba <3

Pozdrawiam ♥

3 komentarze:

  1. Fajna sprawa taka współpraca. :)
    Mi również błękitna się najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za słodkie piękności! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)