środa, 31 maja 2017

Kocie donuty :D

Cześć! Coś mnie dziś wzięło, aby pójść na rower (jutro też planuję iść xD), błoby spoko, gdyby nie fakt, że strasznie wiało i zmarzłam.. Niedawno wróciłam do domu, zabrałam się za lekcje i teraz czeka mnie przepisywanie. Bardzo dużo przepisywania.
Nauczyciele mają dziwny tok myślenia : 'Po co omawiać tematy w szkole, skoro możecie sobie je przepisać w domu! ' No i teraz cierpię ;-; Życzcie mi powodzenia... Szkoła to zło!


Chciałam pokazać kocie kolczyki z motywem donutów :)



Polubiłam robienie takich "zwierzęcych" pączków :) Zrobiłam chyba z 5 par (misiowych i kocich :D)

Pozdrawiam ♥

wtorek, 30 maja 2017

Lody dla ochłody!

Hej! Prze ostatnie dni było gorąco. Za gorąco. Jakie było moje zdziwienie, kiedy wracając ze szkoły złapał mnie deszcz :o, nie zapowiadało się na opady, a tu proszę! Deszcz z burzą :D W sumie dobrze, bo jakby miało być tak gorąco ciągle to bym nie wyrobiła.. chociaż w sumie, gdyby nie było szkoły pewnie mówiłabym zupełnie inaczej, haha :D Dziś wpadam na szybko, pokażę Wam kolczyki i lecę się uczyć, żeby mieć jakieś normalne oceny na koniec roku. Swoją drogą, testy zawodowe w tym roku mam po zakończeniu roku.. dziwne :/

Dziś przedstawiam Wam przesłodkie lody truskawkowe, już ich nie mam, ale planuję takie porobić, bo są mega słodziutkie <3
\



I jak?

Jeszcze mam jedno pytanko: Co byście powiedzieli na jakieś candy? :D

Pozdrawiam :)

piątek, 26 maja 2017

Babeczki kawaii *-*

Hej! Dobrze, że dziś piątek! Oficjalnie mam dość tego tygodnia. A w przyszłym mam cały tydzień zawalony sprawdzianami.. Swoją drogą, bycie chorym ma swoje plusy i minusy i dopiero teraz odczuwam te wady.. Muszę zaliczyć jakieś 4 sprawdziany, a najlepsze jest to, że nie mam ani notatek, ani zagadnień, nie mam pojęcia z czego mam pisać i jak się za to zabrać. Pomyślę w weekend :) Dobrze, że poprawiam dopiero w środę. Stwierdzam, że szkoła to zło! No cóż, koniec użalania się :D

Wczoraj i przedwczoraj lepiłam sobie mini muszelki, z których zrobiłam dziś kolczyki na sztyfcie. Takie wiecie - letnie :D Dziś też porobiłam kolczyki z kaboszonów i się zastanawiam, czy Wam ich nie pokazać.. hm? Tylko jest ich baardzo dużo i musiałabym znaleźć czas, aby porobić im zdjęcia, a z tym u mnie raczej kiepsko, tym bardziej, że jest ciepło :D Może jakieś zdjęcia w plenerze


Jak po tytule można stwierdzić, dziś znów będą babeczki.. Jak ja je kocham lepić *-* ♥ Słodycze kawaii to jedne z moich ulubionych :D






Podobają mi się :D Mają takie słodziutkie uśmieszki, które dodają im uroku :)

Pozdrawiam!

środa, 24 maja 2017

Babeczki jako naszyjniki! ♥

Cześć :) Powinnam się teraz uczyć do sprawdzianu z "Chłopów", ale stwierdziłam, że napisanie posta będzie ciekawszym zajęciem. Zdjęć na dysku mam pełno, jednak czasu, weny na pisanie i mobilizacji już trochę mniej.. No cóż, skoro już postanowiłam, że umieszczę w internecie moje wypociny, to tak będzie, a co!

Niedawno nawiązałam taką współpracę, gdzie ja robię wyroby, wysyłam do pewnej Pani i ona, jeżdżąc na targi, mi je sprzedaje.. Fajna opcja, tym bardziej, że zwyczajnie nie mam możliwości na jeżdżenie po targach i jarmarkach (a chciałabym :c). Tak czy inaczej, jutro pędzę na pocztę wysłać kolejną partię moich słodkości :D

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać naszyjniki z babeczkami (które swoją drogą sprzedają się najlepiej :D)






Ta błękitna baaaardzo mi się podoba <3

Pozdrawiam ♥

piątek, 19 maja 2017

Miesiąc :o

Hej :) Miesiąc temu był ostatni post :o Chyba nie nadaję się do prowadzenia bloga, ale mogę powiedzieć, że więcej dzieje się na Instagramie i Facebooku. W tygodniu jakoś nie mam czasu na sklejenie kilku zdań i publikowanie ich.. Przez ostatnie dni dużo lepiłam, ze względu na zamówienie pewniej Pani, która nawiązała ze mną współpracę. Postaram się pisać częściej, ale nie wiem czy mi coś wyjdzie. Tak czy inaczej, będę bardziej systematyczna (takie postanowienie) :D Zacznę robić tutoriale jakieś może? W sumie czemu nie? Jak tylko na coś wpadnę, zabiorę się za post :)

A dziś pokażę Wam kilka przesłodkich bransoletek, które, swoją drogą, możecie kupić na mojej Srebrnej Agrafce:






Podobają mi się :D

Pozdrawiam ♥