wtorek, 21 marca 2017

Zakupy w świecie koralików 2 ♥

Hej! Jakiś czas temu (14 marca) złożyłam zamówienie w sklepie Świat Koralików ze względu na to, że mają teraz promocję :) Pomimo jednej komplikacji (nie dostałam łańcuszka, ze względu na to, że nie mieli go na magazynie) paczka jest super :) Wczoraj ją wysłali, a dziś zapukał do mnie kurier, więc nie jest źle :D Za całość zapłaciłam 66,95 zł już z wysyłką. Trochę szkoda, że nie dostałam tego łańcuszka, bo w sumie przez to robiłam zamówienie, no ale cóż.. swoją drogą, wiecie gdzie mogę dostać łańcuszek w miarę niskich cenach?

Dobra, patrzcie, co kupiłam:


3 takie maaałe organizery (tak serio, to myślałam, że będą większe, ale to nic) z 10 wyjmowanymi przegródkami

2 większe organizery, z 15 przegródkami 

Organizer taka 'karuzelka' z 8 przegródkami, pojemniczki 12 szt., pojemniczki 5 szt.


Woreczki strunowe 2 opakowania, bo woreczków nigdy dość :D



Mikrokulki transparentne zielone, niebieskie, różowe i czerwone


Sztyfty srebrne 10 mm, baranki metalowe silikonowe, złote sztyfty, bodajże 5 mm i złote baranki


Mnóstwo karabińczyków złotych i srebrnych oraz końcówki do łańcuszka kulkowego


Wkrętki (kupiłam po 6 paczek *-*) są świetne do charmsów :D oraz kółeczka montażowe


Mnóstwo koralików matowych i szlifowanych 6 milimetrowych 


Zawieszki, krawatki i przedłużki do bransoletek


Złoty łańcuszek kulkowy i łańcuszek, który dostałam w zamian za kulkowy (:x)


Złote gwoździki (nie było haczyków :c). srebrne szpilki i bigle w kolorach srebra i złota


Rachunek :D

Pokażę Wam jeszcze kaboszony z Aliexpress i lakier, który kupiłam niedawno na allegro:


W końcu <3


Różyczki ♥

To tyle, pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)