czwartek, 23 marca 2017

Tarty owocowe ^u^

Cześć :D Jak Wam mija dzień? Mi całkiem w porządku, gdyby nie fakt, że miałam 8 lekcji.. kiedy wróciłam do domu, czekała na mnie paczuszka, tym razem z Ebay. Zamówiłam patyczki Fimo z motywem owoców, jaaaaram się ^u^ szkoda tylko, że tak dużo wzorków się powtarza, zwłaszcza owoców, których zbytnio nie znam. Mam w planach zrobić osobny post o moich paczkach z Aliexpress i Ebay, więc tam dokładniej opisze paczki, jak długo szły itp. :)

W tym poście chciałam Wam pokazać kolczyki tarty owocowe :) Do zrobienia owoców użyłam właśnie patyczków Fimo, łapcie zdjęcia:







Podobają się? Bo mi bardzo ♥

Pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)