piątek, 17 marca 2017

Babeczki jako zawieszki do bransoletki ♥

Hej! Dawno mnie nie było, miałam za dużo na głowie i nie mogłam tego pogodzić z blogiem. :c W ostatnim czasie dostałam zamówienie na ponad 200 zł i kilka dni lepiłam :D Niestety nie mam żadnych zdjęć tamtych wyrobów, ale mam inne :)

Wczoraj przyszła do mnie mała paczuszka z foremkami z Aliexpress :) kupiłam 2 foremki, w tym jedną na taką malusią podstawę babeczki, w której się zakochałam :) I dziś pokażę Wam babeczki zrobione przy pomocy tej foremki:
Zauważyłam, że mam tylko 1 zdjęcie :C
 Pokażę Wam jeszcze kolczyki arbuzowe :



Podobają się?
Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)