poniedziałek, 6 lutego 2017

Sweterkowy miś ♥

Hej! Mam nowy wygląd bloga, podoba się? Bo mi bardzo ^-^ Jak Wam mija poniedziałek? U mnie nie tak, źle, lekcje szybko zleciały, wróciłam do domu, poszłam na pocztę wysłać koraliki, które sprzedałam (tak, pozbywam się części moich zapasów). A teraz siedzę, słucham muzyki i próbuję cos ulepić, jednak weny brak. W ostatnim czasie lepiłam sporo torcików, więc możecie się ich niedługo spodziewać. Póki co pokazuję wyroby, które zalegają mi na dysku. Dziś sweterkowy miś, według mnie jest przeuroczy :D


Bardzo podoba mi się takie połączenie pastelowych kolorów :) Dodatkowo dorobiłam misiowi fakturkę, żeby sprawiał wrażenie bardziej "puchatego" :D
Od tyłu podkleiłam go zieloną modeliną SH i doczepiłam bazę broszki.
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Piękne pastelowe kolorki a miś wygląda faktycznie jak zrobiony z włóczkowych warkoczyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)