środa, 22 lutego 2017

Choker, obroża, dusik DIY

Hej :D Ferie mi minęły nie wiadomo kiedy, ale to nic :D Nie mam siły sie rozpisywać, więc napisze tylko, że dzisiaj pokażę wam choker, który powstał z moich starych słuchawek i dodatkowo ozdobiłam go modeliną:


A i chcę sie jeszcze pochwalić, że doszła mi foremka z Aliexpress i muszę przyznać, że jest lepsza niż te ze sklepiku dla was, ze względu na to, że jest wykonana z twardszego silikonu :D Mimo, że czekałam prawie miesiąc, jestem zadowolona :)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)