sobota, 25 lutego 2017

Babeczki!!

Hejo :) Jakoś przeraża mnie fakt, że pojutrze będę musiała iść do szkoły, po tak długim czasie wolnego, kurcze, da się jakoś przedłużyć ferie?! Teraz będę czekała z utęsknieniem na wakacje. Byle wytrzymać do maja, potem z górki :D

Wczoraj coś mnie wzięło na lepienie babeczek, z silikonowym kremem (śmierdziało w całym domu), zrobiłam 3, z czego tylko jedna mi się podoba (tylko ja mam tak, że jak robię coś "w hurcie", to tylko jedna, ewentualnie 2 rzeczy mi się podobają?). Ważne, że chociaż jedna się udała ;D Zrobiłam z niej naszyjnik, dosyć sporawy naszyjnik, bo babeczka ma prawie 4 cm. Tak myślę jeszcze nad dodaniem jakiejś kokardki i będzie ideolo :D

Pokażę Wam wszystkie zawieszki, a co! Tym bardziej, że tym "brzydszym" zrobiłam tylko po 1 zdjęciu ;)

Krawatka jest ze świata koralików - jest przecudowna - polecam!



Tutaj możecie zobaczyć "odcisk" z foremki z Aliexpress :D

Ta babeczka mi się chyba najmniej podoba :/
 Swoją drogą od jakiegoś czasu bawię się w robienie chokerów, mam ich dość sporo i zastanawiam się, czy nie porobić zdjęć i Wam ich nie pokazać :D

Co myślicie o babeczkach?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Wszystkie babeczki są śliczne i przepysznie wyglądają, normalnie jak prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki wychodzą Ci rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)