niedziela, 8 stycznia 2017

Torciki!

Cześć! Jak Wam minął weekend? U mnie świetnie! Wczoraj łaziłam po mieście w poszukiwani lampki na biurko - znalazłam :) Też macie tak, że przychodzi do Was wena w nocy? Ja właśnie tak mam, a jako, że zepsuła mi się poprzednia lampka to nie miałam możliwości tworzenia (na następny dzień często nie pamiętam, co chciałam robić, haha). Miałam tez iść do Empika po pastele (wyczaiłam takie w brązowych odcieniach, w sam raz do cieniowania!) ale całkiem zapomniałam :/
A przechodząc do sedna posta, jakiś czas temu ulepiłam torciki, zdjęcie znalazłam na komputerze i pomyślałam, że Wam pokażę. Stwierdzam nieskromnie, że mi się podobają *-*




I jak?\
Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)