poniedziałek, 16 stycznia 2017

Magic Stars'y i ciastka!

Hej :D Jak Wam minął poniedziałek? Pokażę Wam dziś kolczyki, które zmajstrowałam jakiś czas temu, jednak nie miałam czasu doczepić do nich półfabrykatów, dziś się za to zabrałam i muszę przyznać, że mi się podobają. Stworzyłam całą armię ciastek, ponieważ testowałam nowe pastele (tak, mówię o tych, do których zakupu się przymierzałam :)). Nie będę Wam pokazywać wszystkich, bo byście mieli dość ciastek na całe życie XD

Ostatnio też kupiłam sobie foremkę do Magic Stars'ów i postanowiłam ją przetestować.. Stwierdzam, że nie potrafię wyciągnąć modeliny z foremki (to smutne). Po kilku próbach jednak się udało :D







Myślę, że wyszło całkiem, całkiem :D
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)