wtorek, 24 stycznia 2017

Gofry!

Hejo :3 Jak Wam mija tydzień? Mi niekoniecznie dobrze, zachorowałam. Z jednej strony fajnie, więcej wolnego, z drugiej nie lubię chorować :c wczoraj porobiłam zdjęcia moich nowych wyrobów, więc będę miała co pokazywać :) Planuję dziś porobić kilka kokardek do moich modeliniaków, bo uważam, że z kokardkami są jeszcze bardziej urocze niż normalnie :D Mam gigantyczny zapas wstążek, więc dziś będzie owocny dzień, o ile znajdę siłę, bo wczoraj ledwo żyłam i nie miałam siły dosłownie na nic. No nic, życzcie mi powodzenia :D

A takie gofry zrobiłam niedawno (testowałam foremkę i Fimo Liquid :D)



Z kokardkami są takie urocze *-*

Pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)