czwartek, 19 stycznia 2017

Ciastka, ciastka i jeszcze raz ciastka :D

Hej! Jak myślicie, co Wam pokażę w tym poście? Taak, tytuł mówi sam za siebie. Otóż zrobiłam całą armię modelinowych ciasteczek! Starałam się, aby były realistyczne, myślę, że się udało :)

Już jutro piątek, w weekend będę miała trochę czasu, to porobię zdjęcia innych wyrobów, bransoletek itp. dzięki czemu będę miała materiały na kolejne notki. Nie planuję nigdzie wychodzić, więc powinno wypalić. Dziś przyszła mi modelina i koraliki, które odkupiłam od jednej dziewczyny, która kończy swoją przygodę z modeliną, Szkoda, bo lepiła przecudownie.. Tak czy inaczej cieszę się, bo mam z czego lepic babeczki i ciastka :D

Nie przedłużając, ciastka:











Wyglądają podobnie wszystkie, ale podobają mi się :3
Pozdrawiam ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)