czwartek, 17 września 2015

Pianki Marshmallow :D

Czeeeść :) Dzisiejszy dzień minął mi nawet w porządku, szybko zleciały lekcje (może dlatego, że byłam na 4 tylko :D).. Tak czy inaczej już o 15 byłam w domu. Dziś cały dzień słucham dołujących piosenek, a mimo to nie jest mi jakoś szczególnie smutno :D Pokażę Wam pianki, które zrobiłam z tydzień temu, kończą mi się zdjęcia, więc w najbliższym czasie będę musiała jakieś porobić :3

Nie przedłużając:
Mam tylko jedno zdjęcie, bo pozostałe nie nadawały się do niczego :c

Podobają się?

Magda

4 komentarze:

  1. Haha wiedziałam, że kiedyś zatęsknisz za lepieniem. :D Ja jutro mam tylko 4 lekcje (nie mieliśmy mieć ich w ogóle a jedynie 2 - godzinne sprzątanie świata, ale w końcu kochany dyrektor uznał, że najpierw pójdziemy do szkoły a potem do lasu zbierać śmieci. Suuuuper.) No a pianki bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahah znasz mnie na wylot XD co do sprzątania świata, jako, że jestem na ochronie środowiska też mnie to czeka :/

      Usuń
  2. Urocze<3

    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)