niedziela, 6 września 2015

Nowy rok szkolny, fanpage?

Heej :D Jak tam w szkole? Plany Wam odpowiadają? Cieszycie się na powrót do szkoły, czy wolelibyście jeszcze miesiąc wakacji? Ja osobiście chcę już wakacje :) albo przynajmniej święta (dzisiaj słuchałam muzyki typowo świątecznej - Last Christmas i te sprawy XD) Sama nie wiem co się ze mną dzieje.


Chciałam powiedzieć, że wróciłam do lepienia (nie sądziłam, że to się kiedyś stanie) i dzisiaj lepiłam renifery ;_; Serio chce święta! 

Nie wiem czy znajdę jakoś super dużo czasu na pisanie postów, ale przynajmniej po kilka w miesiącu powinno się pojawić, myślę, że najbardziej w weekend, aczkolwiek jeśli znajdę czas i chęci (bo z nimi też słabiutko) postaram się pisać też w tygodniu :D

Tak ostatnio rozmyślałam nad blogiem i zdałam sobie sprawę, że przegapiłam jego roczek. Serio się zmieniłam, jestem jakaś mniej ogarnięta, niż te kilka lat wstecz. Postanowiłam sobie, że będę się starać, co z tego wyjdzie-nie wiem, mam nadzieję, że wytrwam :D

Pierwszy raz od niepamiętnych czasów aż tak się rozpisałam, ciekawe czy ktoś to przeczyta (kto dotrwał do końca pisze w komentarzu "ciastko" :3) 

Nie przedłużając pokażę Wam coś co znajdę na dysku (sama nie wiem co :D)

Kolczyki ciastka, podpis jest z fanpage'a (link dam pod koniec posta)

Ciasteczkowa bransoletka :D

hmm.. sama nie wiem co to jest, miało być ciastko, wyszło jak zwykle :')

Bransoletki: sznurkowa z nieskończonością i koralikowa z pacyfką :D
Tutaj podaję Wam link do mojego "fanpage'a" gdzie pokazuję moją biżuterie DIY:
https://www.facebook.com/MadzixDIY
Mam nadzieję, że moje "wyroby" się spodobają (miałam jakiś rok przerwy od modeliny, mimo to myślę, że nie jest tragicznie)

Magda  

5 komentarzy:

  1. Wszystkie te rzeczy są naprawdę liczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniammm... na pierwszy rzut okiem wygladają jak takie płatki śniadaniowe ;)
    PS "ciastko" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jak tak teraz na to patrzę, to rzeczywiście :D

      Usuń
  3. Śliczne te rzeczy, ciasta w szczególności. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastka wyszły super :D wiesz, że ja słuchałam świątecznych piosenek latem? xD Chodźmy razem się leczyć :') nie ma to jak lepić renifery we wrześniu! Spoko, też tak mam. Mój plan lekcji jest koszmarny. Pzrykładowo we wtorek: matma, fiza,gegra, biola. Cztery najgorsze lekcje na dobry początek dnia. Chociaż biologia jest najlepsza z tych wszystkich. Ale fiza... Nie przeżyję tego roku ;-; A no i "ciastko".

    No i nominowałam Cię do LBA klik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)