wtorek, 15 września 2015

Misie :3

Cześć :) nie wiem jak Wy, ale ja już mam serdecznie dość szkoły. Nie mam żadnych motywacji, nic mi się nie chce, czuję się taka "pusta" <?> Sama nie wiem..

Jest 22, a ja, zamiast się uczyć na jutrzejszy sprawdzian, pisze dla was posta.. nie dziękujcie :D

Nie mam weny do rozpisywania się, tak więc przejdę do pokazania Wam tego, co przygotowałam w tamtym tygodniu, którejś pięknej nocy ♥ Kilka misiów:





Myślę, że nie są takie złe :D

Magda

Ps Chciałam pozdrowić mojego fana #1 (zmusił mnie ;_;)

4 komentarze:

  1. Kompletnie przeurocze misiaczki. :D
    Też zamiast się uczyć włóczę się po internecie. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miśki :D
    Zachęcam do nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miski! :D A ja siedze teraz w mdk'u i czekam na zajęcia teatralne. Juz jakieś 10 minut spóźnienia. Aaarghhh! A jutro czekaja mnie dwie kartkówki i test. Żyć nie umierać po prostu! ;-; nauka to zło. Ja tez zawsze zamiast sie uczyc błądzę po Internetach *piontka*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buźki śliczne:D
    I obserwuje
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)