sobota, 8 sierpnia 2015

Jodełka? Pierwsze próby :')

Heej! Ostatnio próbowałam swoich sił z muliną i postanowiłam spróbować jodełkę, tak, potrafię robić napisy, a jodełka jakoś mi nie podchodziła.. No więc wzięłam mulinę i zaczęłam pleść.. Dzisiaj pokażę Wam dwie próby stworzenia tego właśnie wzoru, w towarzystwie bransoletki, którą młodszy brat mi zrobił (noszę ją odkąd mi dał :')). Jako pierwsza powstała ta bordowo-czarna (widać, że jest bardziej krzywa od tej drugiej XD), łapcie zdjęcia (sorki za światło, ale robione dosłownie przed chwilą)

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie wyszły całkiem fajnie. Już sama nie pamiętam jak wyglądała moja pierwsza jodełka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)