niedziela, 19 kwietnia 2015

Przerwa, brak czasu :(

Cześć! Dawno mnie nie było, wiem. Coraz częściej brakuje mi czasu na cokolwiek. W wakacje będę dodawać posty częściej, jednak teraz nie jestem w stanie. Mało tworzę, między innymi dlatego też nie dodaję notek. Hmm... no trudno :( Mam kilka zdjęć, jednak jakość jest okropna, zdjęcia robione telefonem. Mam nadzieję, że jednak coś tam zobaczycie :D
 Bransoletka z muliny, ukośne paski (po za nimi, jodełką i napisami nie potrafię żadnych wzorów xD) w tęczowych kolorach :D
Mam nadzieję, że jest okej :)
Magda

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)