wtorek, 27 stycznia 2015

Żółta bransoletka :)

Cześć :D U mnie za oknem duuuużo śniegu (jupii *u*), spadł w nocy. Wczoraj znowu siedziałąm nad bransoletkami, zauważyłam, że ostatnio same bransoletki robię. Musze poszukać jakichś inspiracji na kolczyki, bo jak pokazuje same bransoletki to chyba się nudne robi (czy nie?). No nic, macie zdjęcia:



 Jakość zdjęć jest zła, bo nie moge bezpośrednio z aparatu zrzucić zdjęć na komputer i muszę przenosić kartę pamięci do telefonu i przesyłać przez fejsbuka, nie polecam. A tak apropo fb, zastanawiam się czy założyć fanpage'a, co myslicie?
Magda

6 komentarzy:

  1. Ja to tam też kiedyś miałam obsesje na robienie bransoletek. :) Jest ładna. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo elegancko. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna <3
    Ja nie lubię śniegu :x grrr...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka :) u mnie śnieg pada nieprzerwanie przez cztery dni, i nie wygląda na to żeby przestał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)