piątek, 23 stycznia 2015

Wielki powrót :)

Taak, wróciłam. Zaniedbałam tego bloga, ale postanowiłam sobie, że będę tutaj coś wrzucać dopóki będę miała co. W sumie to nie pamiętam, kiedy ostatni raz coś tworzyłam, okej wczoraj coś mnie wzięło.

Postaram się tu pisać jak najczęściej :)



Wybaczcie jakość, ale zdjęcia robiłam wczoraj po 23 i w dodatku telefonem, nie oczekujmy zbyt wiele :) Może w następnym poście pokażę ten "dusik" (?) w normalnym świetle :D
No nic, podziwiajcie zdjęcia, a ja tym czasem spadam :D
Magda

5 komentarzy:

  1. To ja czekam na posty :3 Bo praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo wreszcie jesteś! Prawie codziennie sprawdzałam, czy nie dodałaś nowego posta :d a naszyjnik piękny *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)