niedziela, 25 stycznia 2015

Srebrna Agrafka i różowa bransoletka :)

Heeej :D Wczoraj dodałam dwie bransoletki na Srebrną Agrafkę, konto mam jeszcze jako modeliniarka xD, ale myślę, że normalnie mogę tam wystawiać moją biżuterię. Podobno jest tam mały ruch, więc nie wiem czy cokolwiek mi się uda sprzedać, ale bądźmy dobrej myśli. Wczorajszy dzien minął bardzo kreatywnie, zrobiłam coś około 5 bransoletek, więc mam co pokazywać :D Dziś pokażę Wam bransoletkę, spostrzegawczy mogliby zauważyć, że dodałam ją na Agrafkę, macie :


   To by było na tyle :)
Magda

8 komentarzy:

  1. Fajna, klasyczna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej polecam ci dawande niż srebrnąagrafkę. A bransoletka ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, klasyczna tylko kolorek nie mój. Ja myślę o zrezygnowaniu z agrafki a przerzuceniu się na dawande

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyczna, ale piękna ;) zapraszam do siebie http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ zachęcam do komentowania ;) ps. co powiesz na wzajemną obserwację? daj znać u mnie pod ostatnim postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka:), ale ( niestety ) kolor nie należy do ulubionych :/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak widzialam ja na agrafce ;) bardzo mi sie podoba :* ~daga~

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)