czwartek, 29 stycznia 2015

Kryształkowe :3

Siemanko :) Co tam u Was? U mnie tragicznie, macie tak czasem, że wstajecie i nic, kompletnie nic Wam nie pasuje? Ja mam tak dzisiaj. W sumie nie wiem dlaczego. Wstałam lewą nogą lub coś. No nic.. miejmy nadzieję, że do jutra przejdzie. Tak sobie myślę, że dawno nie było tutoriali, zrobiłabym jakiś, tylko nie mam pomysłu na co mógłby być.. Pomyślę później, a tymczasem zostawiam Was z bransoletką:



  A tutaj macie link do fanpejdża, zapraszam :
https://www.facebook.com/wandmjewellery?fref=ts
 Magda

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)