środa, 29 października 2014

Znowu nie wyszło :/

Czeeeeść :) Zastanawiacie się na pewno, czemu nie dodaję nic na bloga (dobra, mam nadzieję, że się zastanawiacie xD), otóż nie sądziłam, że nie będę miała na nic czasu... codziennie jakiś sprawdzian, oszaleć idzie. Ale nic nie zrobię przecież, nie jest tak źle :) A co tam u Was? Jak w szkole? Zapraszam do wyrażania opinii w komentarzach! :D Dziś pokażę Wam bransoletkę, którą zrobiłam z cukierkowych koralików, które wygrałam u Yummy Cookie:


    Jest moja i chyba ten słonik przynosi mi szczęście :d
Swoją drogą Dagmara {klik}robi na swoim blogu rozdanie i uważam, że nagrody są bardzo ciekawe, może ktoś się skusi? :)

Magda

5 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka ♥ i dzięki za reklamę :D (pisze z anonima bo oczywiscie nie chce mi sie logować :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię różu, ale te cukierkowe koraliki są naprawdę słodkie i fajnie się prezentują w formie bransoletki, a na brak czasu to chyba wiele osób ostatnio narzeka ja również

    OdpowiedzUsuń
  3. postaraj się jakoś pogodzić blogowanie z nauką :3 śliczna bransoletka, delikatna, w moim guście (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna <3 Ja nie mam na nic czasu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)