czwartek, 4 września 2014

Wygrana z candy u Yummy Cookie!

Hej :D Jak tam pierwszy tydzień szkoły? U mnie nie najgorzej, boję się niemieckiego ;___; Ludzie z klasy są dość w porządku. Mam nadzieje, że będzie tak do końca :) W roku szkolnym posty będą pojawiały się 2-3 razy w tygodniu, ze 2 w weekend, bo nie mam zbytnio czasu :/ Chciałam pochwalić się wygraną w candy u Yummy Cookie (klik):

 Prześliczny breloczek *u* aż szkoda mi go gdzieś przywiesić :)
 Miś mnie zauroczył ...
 ... ale serce też ładne :)
 i guziczek .
 Wstążki pięknie współgrają :)
 A tu takie gratisy, za które baardzo dziękuję, takie sedruszko:
 Przydasie:
 Bulion
 Patyczki Fimo
 Sznureczek :)
 Koraliki akrylowe:

 Wszystko *u*

 A tutaj bransoletka z Rainbow Loom, przy wszystkich, jakie miałam dzisiaj w szkole, ta niebiesko-fioletowa od Dagmary :P


Tja, nie podpisałam, znaczy podpisałam zdjęć, ale nie zapisałam. Ach ta Picasa :D
Magda

14 komentarzy:

  1. Cudowne rzeczy dostałaś:) U mnie w szkole już pozadawali dużo testów powtórzeniowych, bo to 3 klasa gimnazjum.. :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w tym poście? :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2014/09/sheinside-kolaz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) Rzeczywiście piękny breloczek *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny breloczek wygrałaś :) Gratuluję! :) Ciesz się, że nie masz 6 godz. niemieckiego w tygodniu (program DSD) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nawet nie obawiam się jakoś niemieckiego. Prowadzi go moja wychowawczyni ;) Martwię się za to jak zwykle o angol i nowe przedmioty czyli infe i zajęcia techniczne.
    Świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! super rzeczy dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć wygranej i tych cudownych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej, a bransoletka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, przepiękna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki ten breloczek :) Cała paczka świetna :D Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy breloczek, gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale ogromna wygrana, gratuluję serdecznie :) Chyba sama muszę zacząć brać udział w takich rozdawajkach bo już zazdroszczę tego pięknego breloczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! :D
    Chciałam poinformowac, że nominowałam Cię do LBA. Wicej na moim blogu :D
    http://ruciak.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award-ii-i-iii.html
    Pozdrawiam!
    Ruciak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Świetne prezenty dostałaś, zwłaszcza zawieszka do kluczy!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)