poniedziałek, 1 września 2014

Panda :)

Cześć! Jak tam rozpoczęcie roku? Z mojej obecnej klasy znam może 4 osoby, a jest ich z 40 (sama nie wiem ile XD) Ale dam radę! Już mam plan na jutro, a jutro zrobię zdjęcie na cały tydzień. We wtorek mam 7 lekcji, z czego 4 to monitoring środowiska, może być ciekawie :D Pamiętacie wczorajszy rysunek? Pytałam się, jak myślicie co będę robić, ale chyba nikt nie doczytał. Tak więc powstała przypinka do piórnika:
 


 To tak, bardzo ciężko jest wyciąć wzór w piance  idealnie równo, tak więc. Po za tym, to pierwsza tak bardzo skomplikowana rzecz z pianki :D
Magda

12 komentarzy:

  1. Urocza pandzia! Monitoring środowiska? Brzmi ciekawie, u nas nie ma takiego czegoś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dlatego, że jestem w technikum ochrony środowiska :)

      Usuń
  2. Świetna! Dzisiaj poznałam nową klasę, więc jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak! Mnie czeka 5 lekcji, a z obecną klasą rozpoczynamy drugi rok razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślała, że będziesz tworzyła jakiś projekt rysunkowy jak zobaczyłam tą pandę :D
    Ta jest przeurocza, ja kiedyś wyszywałam pandę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, jak to dobrze, że ja już szkołę mam za sobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, uwielbiam pandy :3 <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże! Jest piękna! Kocham pandy! Może zrobisz kota? Ślicznie by wyglądał :D Przepraszam za ilość wykrzykników ale naprawdę, straszliwie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka. Też czasami coś klecę z pianki :).
    Zapraszam do mnie na candy: http://sowiagaleria.blogspot.com/2014/09/candy-wygraj-bransoletke.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)