czwartek, 28 sierpnia 2014

Naszyjnik/kolia z przekładek :D

Cześć, nie wiem, co mogę jeszcze zrobić, żeby te zdjęcia jakoś wyglądały... te tło mnie przeraża. No nic. Będę ćwiczyć. Dziś zobaczycie kolię, lub naszyjnik, nie wiem, czy to się do kolii zalicza, nie znam się, który powstał wczorja. Zrobiłam tez bransoletkę, ale nie o niej. Tak więc:






  To tak, przekładki mam od Wiki, końcówki i sznurek od Dagmary, a resztę znalazłam w domu. Nawet nie wiem od czego jest ta zawieszka XD Ale jest ładny :)
Myślałam, żeby zdjęcia robić na tle o innym kolorze niż bały, co myślicie?
Magda

6 komentarzy:

  1. Śliczna :) Spróbuj na jakimś tle w kropki - będzie to fajnie wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega kolorowy ten przekładaniec ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt! Masz świetne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny :) zdjęć na pewno nie rób na dywanie, dla biżuterii najlepsze białe tło, bo nie odwraca uwagi od niej :) w kropki też może być, ale jednokolorowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest świetny! Q co do zdjęć to za bardzo Ci nie doradzę... Sama nie jestem doświadczona w tym temacie :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)