piątek, 22 sierpnia 2014

Kolia z pianek i breloczek :D

Witajcie :) Wczoraj dostałam propozycję aby "odświeżyć" wygląd bloga. Napisałam. Zobaczymy jak wyjdzie. Jednak nie mam pomysłu na to, jak miałby wyglądać. Jakieś propozycje? Wczoraj wieczorem (tak, 24 to wieczór) robiłam brelok z tego tutorialu : klik. No cóż, spodobało mi się, a jako, że dostałam trochę takich koralików, to postanowiłam zrobić jeszcze inne wzorki. Ale nie o tym. Macie zdjęcia:



 A tu takie coś komiksowe z pianki, doczepię bazę broszki i ozdobie nią piórnik, zrobię jeszcze kilka takic przypinek "z komiksów" :P
 A tutaj kolia:

 Na człowieku wygląda tak :
I jak?
Magda

7 komentarzy:

  1. kolia genialna:o też kiedyś robiłam taką, tylko z większych trójkątów. w innym kolorystycznie wydaniu też byłby super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zastosowanie pianki :D Podoba mi się ta broszka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolia śliczna :) Breloczek i broszka też bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolia jest prześliczna! A te serduszko perfekcyjne *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne <3 Urocza broszka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)