sobota, 16 sierpnia 2014

Foto inspiracja ~ Wzwanie w Kreatywnym Kufrze :3

Hej :3 Dopiero podłączyli internet... Jakiś wirus czy co ? No nic. Gdy męczył mnie brak internetów przypomniałam sobie o wyzwaniu w KK :
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-foto-inspiracja-3.html

Wzięłam koraliki, żyłkę, szpilki, kółeczka, karabińczyk i jakąś zawieszkę z kwiatkiem, którą znalazłam w pudełku. I tak to się zaczęło :3
Powstało takie coś:



Te koraliki przypominają mi niebo nocą *u*



  I co myślicie?
Magda

13 komentarzy:

  1. Świetna! Bardzo ładna ta zawieszka ;>
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, prześliczna! :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jest świetna! A te koraliki to cudo *_*
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wyglądają jak niebo nocą;o Śliczna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje do inspiracji, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koraliki to Noc Kairu? Kocham ten kamień <3 Świetna Ci ta bransoletka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale chyba tak, bo to nie jest ani szkło, ani plastik, ani akryl.. XD

      Usuń
  7. No to również życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)