środa, 13 sierpnia 2014

DIY kolczyki sztyfty ~ TUTORIAL ♥

Cześć :3 Jako, że nikt nie napisał mi czy chcecie tutorial, wrzucam go tak od siebie. Byłam w mieście i nie znalazłam tamtych gumek, były, ale w organizerach (cena od 12 zł do 35 zł xD) i nie kupowałam, stwierdziłam, że nie ma sensu :) Krosno oddam chyba kuzynce. Byłam w drogerii i znalazłam piankę koloryzującą (szkoda, że nie było czerwonej :C) firmy Venita "intrygujący róż". Chyba sobie "farbnę" włosy. Teraz mam tylko końcówki jednodniowym sprayem czerwonym też tej samej firmy, ładnie się trzyma :D Macie tutoriale (bo są 2) :












Podoba się ?
Magda

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, proste tutoriale. Chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Użycie szpilek zamiast sztyftów do zrobienia kolczyków bardzo pomysłowe muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrazeniem jak w łatwy sposób mozna wykonac kolczyki
    genialny pomysl kochana:)
    zaprasszam do mnie
    czerwonyobcas.blogspot.com

    moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przyszło mi do głowy, że w taki prosty sposób można zrobić kolczyki :) Muszę go wypróbować, gdyż są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, chociaż ja do tych kolczyków użyłabym sztyftów i średnicy 4mm, a nie szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie posiada sztyftów 4mm, to trzeba sobie dawać radę inaczej :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)