środa, 27 sierpnia 2014

Czerwona bransoletka ♥

Cześć :D Tak, kiedyś była podobna, ale szczerze mówiąc (właściwie to pisząc) to trochę się nia inspirowałam, zobaczcie, co mi wyszło :





  Muszę się wziąć za zdjęcia, bo wychodzą takie nijakie ... Popracuję nad tym :)
PS Szylkretka (klik) nominowała mnie do LBA, macie odpowiedzi:

1. Wielkanoc czy Wigilia?
Zdecydowanie Wigilia :D
2. Czy lubisz być w centrum uwagi?
Nie :)
3. Dla mnie najlepszą motywacją jest...
nie zastanawiałam się nad tym, ale chyba moja mama, bo daje sobie radę w trudnych dla całej rodziny chwilach :) 
4. Spotkałaś kiedyś kogoś sławnego?
Hmm.. jeśli liczyć koncerty, to tak.
5. Tytuł Twojej ulubionej książki (z uzasadnieniem).
Nie mam ulubionej :C
6. W przyszłości zamierzam być...
Sobą <?>
7. Co zrobiłabyś z wygranym milionem?
Wiem co bym zrobiła, ale nie napiszę tu tego, a dla siebie, to coś, co przydałoby mi się do handmade'u :P
8. Czy widzisz siebie jako sławną osobę?
Nie, jestem chyba za bardzo nieśmiała.
9. Kraj, który chcesz odwiedzić to...
Nie wiem :C
10. Koty czy psy?
Psy, zdecydowanie. Ale do kotów nic nie mam.
11. Jesteś zadowolona ze swojego bloga?
Tak :)
Ja na razie nikogo nie nominuję, może zrobię to w następnym poście :)
Magda

12 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka. :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :) Do obróbki zdjęć polecam program photoscape - mój ulubiony na ten moment :D Nawet z beznadziejnie oświetlonego zdjęcia można zrobić cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :D Mi też nie wychodzą zdjęcia :/
    Nominuję Was do LBA. Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :) A jakie fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka ^^
    • zapraszam do skomentowania posta u mnie pt "sen świadomy" (bardzo o to proszę, to będzie bardzo miłe z twojej strony :*) oraz jak ci się spodoba blog- zaobserwuj •
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :)
    ღ Lovett Lov ღ

    OdpowiedzUsuń
  6. Crackle, mniam, mniam, uwielbiam te koraliki :)

    PS Stworzyłam ostatnio grupę na facebooku, chciałabym Cię zaprosić do dołączenia, ze względu na profil Twojego bloga :)
    https://www.facebook.com/groups/1467732573502724/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)