środa, 20 sierpnia 2014

Bransoletki! (dużo zdjęć)

Hej :D Dziś chciałam dać kolczyki, ale zapomniałam zdjęć porobić :/ To znowu bransoletki xd Jest ich dużo. Mam nadzieję, że spodobają Wam się :)




Bardzo ciekawy sznurek, nieprawdaż?
 

  Tu przerobiona bransoletka od Dagmary (właściwie, to ja ją skończyłam)

Bransoletka z koralików-kamyczków :)


 A tu bransoletka zrobiona jakiś czas temu:


 Stojak na kolczyki z płyt CD (DIY) :
  Dziś byłam z mamą na mieście i zaszłyśmy do biedronki. Patrzcie jakie cudo znalazłam:
  Zapłaciłam całe 5,99 zł :D Już mam kilka pomysłów (głównie są to kolczyki xD) Więc czekajcie na nowości!
Chciałam też podziękować, za ilość komentarzy we wczorajszym poście. Nie spodziewałam się aż tylu. Dziękuję ♥
Magda

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na stojak :D Bransoletki cudowne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bransoletki! Każda ma swój urok :) A stojak na kolczyki - świetny pomysł :) Muszę sobie taki zrobić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bransoletki mi się podobają :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka z kolorowego sznurka jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacie, ale super stojak! U mnie w domu się walają tysiące zużytych płyt CD i DVD, także już wiem, co będę robiła w weekendy w roku szkolnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ciekawy sznurek :d i uwierzyc, ze wyciągnęłam go ze starej bluzy hahah :D tez widzialam ta piankę, ale nie mialam pomyslu, co można z niej zrobić :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)