wtorek, 15 lipca 2014

Powitanie! ♥

Czeeeść! Jestem Magda i razem z Wiktorią będziemy prowadziły tego bloga. Mam nadzieję, że nasza twórczość Wam się spodoba i będziecie regularnie nas odwiedzali. Wcześniej już prowadziłam jeden blog (ponad 2,5 roku), ale stwierdziłam, że modelina nie jest moją bajką. Postanowiłam wypróbować swoje siły w innej "dziedzinie" handmade'u - przyznam, że biżuteria to jest to! Żeby Was nie zanudzać, dodam kilka zdjęć moich "wyrobów". Część z nich widnieje na banerze :)




  Mam nadzieję, że podoba się Wam :)
Magda

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)