wtorek, 15 lipca 2014

Powitanie z Wiki!! ♡

:) Hejka ludzie! ✋ Jestem Wiktoria, od razu mówię, że nie będę tu pisać swojej biografi, ale powiem wam trochę o mojej " kreatywnej " duszy. Ponad rok lepiłam z modeliny, ale nie dawno zaczęłą mnie to nudzić .Tak zwany " hand made " zainteresował mnie po obejżeniu bloga ( nie pamiętam czyj to był blog; / ) było to jakiś rok temu, kiedyś umiałam połączyć modeline, z robieniem biżuterii. Po paru miesiącach był tylko " hand made " modelina została na drugim miejscu. Biżuterie robie ze wszystkiego co wpadnie mi w ręce. Serdecznie zapraszamy na naszego bloga, aska, instagrama i na nasze konto na YouTube, ja już nie zanudzam, macie tutaj kilka zdjęć mojej biżuterii :)
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)