środa, 16 lipca 2014

Paczka od Wiktorii *u*

Hej :D Jak wiecie, a może nie,Wiktoria nie mieszka w tym samym mieście co ja. Niedawno przeprowadzałyśmy wymiankę. Dostałam mnóstwo koralików, za które serdecznie jej dziękuję <3 Patrzcie, co dostałam :
Cała koperta *u* przepraszam za moje paznokcie -,-

wszystko *u*

zawieszki, bransoletka magnetyczna, przedłużki :3

Bransoletki *U* ta z literką jest przeurocza <3

ciekawe guziczki (przydadzą się :D)

rzemyki, gumki Rainbow Loom, kółeczka i przekładki i nie wiem co to na dole po lewej :<

koraliki




złote kolce




taka jakby imitacja kociego oka :3



Jeju *u* dużo mi tego dałaś, dziękuję. Już mam pomysły na wykorzystanie :)
Magda

1 komentarz:

  1. Faktycznie jest tego dużo. Cudowne drobiazgi. ;)
    /martynaimodelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo motywujące. Jeśli prace Ci się podobają, może zostaniesz na dłużej?
Proszę, nie pisz komentarzy w stylu "Fajny blog, obserwujemy?" Możesz być pewny/a, że wtedy nie odwiedzę Twojego bloga.
Staram się odwiedzać blogi komentatorów :)